Innebandysesongen starter opp!

Postet av Oshaug IL den 18. Aug 2015

Etter en lang sommerferie, er tiden nå inne for å starte opp innebandy-treningene igjen.

Vi ønsker tidligere og nye spillere velkommen - både gutter og jenter!

Våre lag har følgende treningstider i Degerneshallen denne høsten:

G8/G10
Mandag 16.30-18.00
Onsdag 16.30-18.00

G16 + Senior
Onsdag 19.30-21.00

I løpet av høsten tar vi sikte på å starte opp innebandyskole for 6- og 7-åringer.
Fjorårets innebandyskole var veldig populær, og vi håper på å gjenta suksessen i år.
Nærmere informasjon kommer.

Oshaug IL Innebandy kan dessverre ikke stille G14 og eget G16-lag denne sesongen.
Grunnet mangel på trenere og lagledere, samt usikkerhet rundt antall spillere, har vi ikke kunnet melde opp disse årsklassene til seriespill. G14 har treningstid, så hvis situasjonen endrer seg kan vi tilby trening og evt. cupspill for denne årsklassen.

Vi kan tilby jenter og gutter fra 16 år å trene med seniorlaget, men årsklassen fra 13-15 år har dessverre ikke et treningstilbud i Oshaug IL pr dags dato. Dette beklager vi på det sterkeste, og klubben jobber for rekruttere både spillere og dedikerte voksenpersoner slik at vi kan få på plass et tilbud i kommende sesonger.

Ved spørsmål, ta gjerne kontakt med leder for innebandygruppa, Carin Murtnes, på telefon 971 67 709.

Vel møtt i Degerneshallen!